Baka Liten Snäcka

Min snäcka är äntligen i ugnen(se 2007-dec-19), den har varit där sedan i onsdags och jag börjar lite nervös. Skulle inte bli alltför glad om det bara är skärvor när vi öppnar på måndag...


Musikutbudsdag i K-hamn

Dagens höjdpunkter var:
1. "Little Jenny & the Blue Beans", ett bluesband bestående av fyra coola kvinnor. Deras skiva var tyvärr slut när jag skulle köpa.
2. "Circus Rabalders Orkester", riktigt sköna. Kan erkänna att jag blev lite nervös när de slängde runt med varandra eller gjorde mänskliga pyramider.
Hoppas nu man kan få dem till Nordenberg.

Liten håltimme

Nu är det slut med onsdagssovmornarna, kören började idag. Där har vi börjat träna inför skolavslutningen . Nu är det Engelska, sen samhällskunskap och därefter gymmet. Borde köpa kort snart.

Ny Fredagstradition?

Idag var jag för första gången i mitt liv på ett riktigt gym (jag tränade dessutom). Nina, Anna, Maria och Angela drog med mig. Nina visade hur maskinerna funkade. Det var roligare än jag väntat mig och med gott sällskap blev det ännu bättre. Efter gick vi in till baddelen. Har inte varit i badhuset sen de byggde om, det har blivit jättefint. Höjdpunkten var nog bubbelpoolen. Vi satt där i tio minuter, men det kändes mycket längre.

RSS 2.0