Myndig idag

Så var man 18.. Ser fram emot att ta körkort och rösta. Nu dröjer det iofs lite till båda, tänkte börja läsa till körkortet denna veckan nu när landstudien till FN-rollspelet är klar och inlämnad. Det blev 21 sidor Ryssland och jag är så nöjd med min och Mys insats.

Fick en bl. a en vågtong i födelsedagspresent. Det tog en stund att göra mitt 85+ cm långa hår..


Här följer lite bilder från dagen.. Jag och min bas (vi firar snart fem år tillsammans)..

image18



image15


 
image17



på onsdag är det över...

Dagen idag har förlutit på ungefär samma sätt som de senaste veckorna, landstudie av Ryssland på varje ledig stund (känner mig lite NL).. Bakgrundsfaktan är till 99 % färdig och nu återstår analysen och lite annat. Deadline på onsdag.


Familjesammankomst

Min mammas morbrors fru Marika och min nästkusin Viktor från Ungern hälsar på. Igår kväll träffades mammas sida av släkten hos mormor och morfar. Imorgon hänger Viktor med till skolan.


image13
Viktor


image14
Brodern och Viktor


Puh! Hel...

Skyndade mig upp till bilden imorse för att titta hur det gått med snäckan och fann till min stora glädje att den var i ett stycke!


RSS 2.0