APU, dag 7

Gårdagen avslutades med Teaterföreningens möte i Nebbeboda skola. Jag blev något nervös då det visade sig att ärtsoppa skulle serveras till middag. Jag hade aldrig ätit ärtsoppa innan, men det visade sig vara ganska gott. När jag ändå var igång och samlade vuxenpoäng tog jag en kopp kaffe till lussekatten också (jag dricker vanligtvis inte kaffe heller). 

Dagen idag började med att hälsa "Simsoak" välkomna, sedan fick jag skynda till barnteater på Ekerydskolan för 3-5-åringar. Min uppgift var att samla in biljetterna. Själva teatern, "Hasse och Rune på semester", var gullig och det verkade som barnen tyckte om den. Efter det tog jag och Aleksandra med Simsoak på lunch på Högavång. Mitt i skulle Aleksandra iväg till "Hasse och Rune på semester" och jag blev kvar med den ena sångaren, Simon. Han var väldigt trevlig. Fick höra senare av syrran att folk var nyfikna på "den rakade killen din syster åt lunch med". Jag såg föreställningen två gånger och blev mycket impad av den andre sångaren(och dansaren) som kallade sig Kaos och de två tjejerna som breakdansade. Därefter var det intervju på BLT om ungdomskommitén(där jag just kommit med i styrelsen) och deras nya hemsida, http://www.ungkom.se/, där det står om events i olofström.

Nu väntar jag på en föreläsning, mer om den imorgon...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0